Sunday 9 January 2022

Mr.Ganick,semburan pokok hindar penyakit and serangga,ganick hindar penyakit, Mr.Ganick for healthy plant

 



Baru-2 ini saya try Mr.Ganick, semburan untuk menghindar penyakit pokok cili dan pelbagai penyakit yang lain seperti hama ...

Sebelum ini saya mengunakan prosoft bioner, malathoion 57, sulcron perekat sekali. tapi apa yang pasti semua jenis semburan memang effective.. tapi Mr.Ganick ini yang saya beli ada dua jenis.
Satu untuk semburan serangga perosak seperti white fly, thrips, aphids dan yang lagi satu adalah untuk penyakit pokok cili dan lain-lain pokok.

setelah saya cuba semburan ini... effect dia sama seperti semburan lain.. effective juga.. tapi klau nak berkebun kat rumah dengan 5 hingga 6 pokok kecil memang berbalui.. tapi kalau besar kebun tu... kos nanti tinggi... 

Tonton video saya untuk pengetahuan yang lebih lanjut.....

No comments:

Post a Comment